![]() |
![]() ![]() |
![]() |
noorie |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Away Posts: 3219 Joined: 21-June 06 Member No.: 6518 ![]() |
The charm of this one will completely sweep you off your feet.
Applicable particularly to those not too familiar with Geeta ji's vocal magic. She teases you into submission.....just like a sultry siren. From the film – Miss Goodnight Music – Hans Raj Behl Mp3 /128 kbps No No Don’t ![]() "During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" "You have enemies? Good! It means that you stood up for something, sometime in your life." |
parag_sankla |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 14260 Joined: 8-May 06 From: SFO Bay Area, US Member No.: 6005 ![]() |
The charm of this one will completely sweep you off your feet. Applicable particularly to those not too familiar with Geeta ji's vocal magic. She teases you into submission.....just like a sultry siren. From the film – Miss Goodnight Music – Hans Raj Behl Mp3 /128 kbps No No Don’t Thanks Noorie for this sweet song. This was missing from my collection ![]() Best Regards Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 14260 Joined: 8-May 06 From: SFO Bay Area, US Member No.: 6005 ![]() |
Parag, mind if i join in too ? Here are some of my Geeta ji favourites....hope they'll have your approval too. The first is from the film - Coffee House. Music – Roshan Mp3 /128 kbps Jhoom Jhoom Ke Noorie, every one's participation is most welcome ! In Sanskrit it is called "Adhikasya adhikam falam" meaning "More the better". ![]() The only complaint I can possibly have with you is your visits and posts onn Geeta ji's forum are not so frequent.. ![]() Many thanks for posting these lovely songs in this thread..! Chaar chand lag gaye.. Cheers Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
A melody from the movie Patal Bhairavi(1952) Tan man mera tarase MD : Ghantasala 96 KBPS / mp3 02:47 min this your posting is very good all songs & best. thanks dhall Many thanks surhall ji for your kind words Truly, this is a very sweet and melodious number which I got to hear from HF only Parag There is one more duet of Geeta ji with Talat saab from this movie Patal Bhairavi. I will upload it tomorrow. Real sweet N melodious song.. Parag Here is that duet in 128 KBPS Kahin preet se bhara Geeta Dutt and Talat Mehmood MD : Ghantasala 128 KBPS / mp3 03:07 min Enjoy this sweet N lovely song ! Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
A yodelling number by Geeta ji and Rafi saab
![]() song courtsey CM2 Unse rippiey tippiey ho gayee Agra Road (1957) MD : Roshan Lyrics: Prem Dhawan 128 KBPS/mp3/03:11 min Dhamaal song..enjoy ! Cheers Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Another lovely duet with Rafi saab
Hum tum se poonchhate hain sach sach humein batana Kya tum ko aagaya hain dil leke muskurana Hamari Shan (1951) MD : Chitragupta 128 KBPS/mp3 02:40 min Courtsey HF Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Kis liye maathe pe bal hai
Ranj ka ijahar kyon Dil mein jab ikarar hai Toh moonh pe fir inkar kyon A lovely song from Ek Jhalak (1957) MD : Hemant Kumar 96 KBPS/mp3/03:12 min Courtsey HF Enjoy ! Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Meri aan bhagawan from Toofan aur Diya (1956)
MD : Vasant Desai Lyrics : Bharat Vyas 96 KBPS / mp3 / 03:16 min Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Hain pyar ke do matwale
Manna Dey and Geeta Dutt Film : Apradhi kaun (1957) MdD : Salil Chowdhury Lyrics : Majrooh 128KBPS/ mp3 / 0328min Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Malika (1956)
Geeta Dutt Oh Meri Taraf Dekh le 96KBPS/mp3/0319min Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Kisi Ki Yaad (1950)
Geeta Dutt Tadapta Chhod Kar Mujhko 96KBPS/mp3/0328min Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]()
|
Kisi Ki Yaad (1950) Geeta Dutt Tadapta Chhod Kar Mujhko 96KBPS/mp3/0328min Sorry this one should have been posted on the other thread (40's songs) ![]() Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Another pacy number from Fighting Queen(1956)
Pihu Pihu Pihu Koyal bole Geeta Dutt 96KBPS/mp3/0318min Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Pacey number from Ab e hayat(1955)
Jhuk jhuk jaaye nazar sharmaye MD : SardarMalik, Lyrics:Hasrat Jaipuri 128KBPS/mp3/0510min * Courtsey HF ! Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
3 solo songs from the movie Passport (1960)
Ja Raha Hai kyon deewane bekhudi kya hain (03:41 min) Nazar ka jhuk jana (03:25 min) Tauba tauba tauba ho (04:18 min) MD : Kalyanaji Anandji Lyrics : Qamar Jalalabadi All are 128 KBPS/mp3 * Courtsey HF ! Please visit www.geetadutt.com
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 19th June 2025 - 06:46 AM |